Papağan konulu komik fıkralar

terbiyesiz papağan, sahibi olan kadını her gördüğünde 'hoşgeldin orospu' der...

kadın dayanamayacak duruma geldiğinde, papağanı petshop sahibi olan, recai isimli bir arkadaşına götürür.

kadın: recai al bu hayvanı, terbiye et. eğer başarırsan sana istediğn kadar para veririm.

recai: tamam hanmefendi, yarın gelip alın...


kadın dükkandan çıkar, recai koca bir kovaya su doldurur, papağının kafasını sokar suyun içine... hayvan tam ölmek üzereyken çıkarır ve sorar;

recai: sahibini görünce o'na ne diyeceksin?

papağan: orospu dicem.

recai tekrar sokra kafasını, hayvan çırpınmya başlar ve çıkarıp tekrar sorar;

recai: ne diyeceksin sahibini görünce?

papağan: orospu dicem.

artık bütün sinirleri başına çıkan recai, hayvanın kafasını suya sokar, ölmesine ramak kala çıkarır;

recai: ne diyeceksin ulan?

papağan: hoşgeldiniz hanımefendi diyeceğim der.

ertesi sabah olur, kadın gelir.

recai: papağanınız terbiye oldu hanımefendi, alabilirsiniz.

kadın: sana ne kadar para istersen veririm fakat önce küçük bir test yapmam gereke der, papağana döner;

kadın: ben eve geldiğimde, bana ne diyeceksin?

papağan: hoşgeldiniz hanimefendi.

kadın: peki ben eve bir erkekle gelirsem?

papağan: hoşgeldiniz hanımefendi ve beyefendi.

kadın: peki eve iki erkekle gelirsem?

papağan: hoşgeldiniz hanımefendi ve beyefendiler.

kadın: peki ben eve üç erkekle gelirsem?

papağan: recai kovayı getir oğlum, anam avradım olsun bu karı orospu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder