Komik temel fIkralarI

Otelin birinde bir oda varmış ve o odada hiç kimse kalamıyormuş. Gece saat 2 felan olunca bir hayalet çıkıyormuş ortaya ve orda kalan kişi hemen kaçıyormuş.
Neyse Dursun bir gün iş için yurtdışına çıkmış ve işi bittikten sonra bu otele gidip orda yatayım demiş ve otelin sahibine:
- Bir oda lütfen
Otelin sahibi:
- Buyrun efendim oda numarası 234...

Dursun almış anahtarı çıkmış odaya ve yatmış. Gece saat 2 olunca bir ses duymuş:
- Ben donsuz hayalet, ben donsuz hayalet, ben donsuz hayalet...
Dursun korkudan ne yapacağını bilememiş ve hemen kaçmış.
Ve gecenin yarısı 5 gibi Temel'in evinin ziline basmış ve Temel kapıyı açmış:
- Ula pok mi vardir, gecenin bir yarisi zile basaysun.
Dursun anlatmış olanları ama Temel inanmamış. Sonra Dursun Temel'e:
- Ula bana inanmıyorsan cit kendin bak...
Neyse Temel dayanamamış bir hafta sonra gitmiş otele ve otelin sahibine:
- Ben 234 numaralı odada kalmak istiyorum, 234 benim uğurlu sayım demiş.
Sonra çıkmış odaya yatmış ve saat gece 2 olduğunda, bir ses duymuş:
- Ben donsuz hayalet, ben donsuz hayalet, ben donsuz hayalet...
Temel hemen cevabı vermiş:
- Al şu 10 lirayı da kendine bir don al... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder