Facebook sayfaları için komik fıkralar

Eli bıçaklı bir adam camiye dalar ve der aranızda müslüman olan varmı söleyin tabi cemaat korkar kimsede çıt yok birdaha sorar aranızda müslüman olan varmı dedim yaslı bir amca cıkar öne ben müslümanım der tamam sen gel benmle der ve cıkarlar dısarı adam elinle karsı yeşilikte yayılan hayvanları gösterir ve derki amca ...bu hayvanlar kesilecek ama ben müslüman değilim ve nasıl olucak bilmiorum sen yaparmısın tabi evladım der amca ama kısa süre sonra yorulur der evladım ben artık yapamıcam sen...
git baskasını getir gel adam tekrar gider camiya dalar bu sefer bıcak kanlıdır der aranızda başka müslüman olan varmı herkes az önce cıkan amcanın basına bişi geldiğini düşünür ve herkes korkusundan imama döner imam da korkusundan şöle der hepiniz birden ne bana bakıosunuz ya 2 rekat namaz kıldırtık diye hemen müslüman mı olduk :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder