En komik fıkralar

Sürgücü köyünde bir aile otururmuş. o ailenin bir öküz'ü varmış öküz bir gün evin içine girmiş ve evde bulunan büyük su küpünün içinden su içmek isterken kapası küpün içinde kalmış. o esnada ev sahibi eve gelmiş ve bakmış öküzün kafası küpün içinde kalmış kafasını bu yana çevirmiş oyana çevirmiş fakat kafasını küpün içinden çıkaramamışlar.düşün taşınmışlar en iyisi köy akıllısı jirik'in yanına gitmişler ve ona sormuşlar...

-"bizim öküzün kafası küpün içinde kalmış nasıl çıkaracağımızı bilmiyoruz" jirik hemen cevap vermiş çok basıt demiş
-"bana bir balta getirin hemen çıkaracağım." öküz sahibi koşarak hemen bir balta getirmiş ve jirik baltayı kaldırıp öküzün başına vurarak ikiye ayırmış ve gövdesini alarak
-"alın öküzünüzü demiş sonra öküz sahibi benim öküzümün kafası nerde" demiş ama jirik
-"çok basit demin getirin bana bir çekiş" inek sahibi koşarak bir çekiç getirip jirike vermiş jirik çekici kaldırdığı gibi küp'e vurmuş ve küpü parçalamış öküzün kafasını öküz sahibine vermiş öküz sahibi hiç bir şey olmamış gibi
-"allah sizden razı olsun benim öküzümü bana verdiğiniz için diyerek öküzünü alarak ayrılmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder